ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 2.10.2017
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება.
მასწავლებელი: თინათინ აფრიდონიძე
მოსწავლე: გიორგი სვინტრაძე
კლასი: VII
მიმართულება: შემოქმედობითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების
განვითარება.
გრძელვადიანი მიზანი ( პირველი
სემესტრის)
1მოსწავლემ შეძლოს შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა ნამუშევრის შექმნისას.
|
მოკლევადიანი მიზანი ( პირველი სემესტრის)
1
|
მოსწავლე გაეცნოს ხელოვნების ნიმუშების დამახასიათებელ ნიშნებს.
მოსწავლემ შეძლოს საუბარი ხელოვნების ნიმუშების შესახებ.
|
აქტივობები:
|
რესურსი
|
|
1
|
კითხვა-პასუხი.
ინდივიდუალური
მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო,
სახატავი რვეული, ფანქრები, საშლელი.
|
2
|
მოსწავლეს განუვითარდეს
ხელოვნების ნიმუშებზე დაკვირვების უნარი.
ჯგუფური მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო,
სხ/სხ სახის ილუსტრაციები.
|
3
|
მოსწავლემ შეძლოს
გამოსახულების დახატვა, გამოსახვა, გამოძერწვა.
ინდივიდუალური
მუშაობა.
|
სამუშაო რვეული,სახატავი
რვეული,ფანქარი, საშლელი. პლასტენილი,ქვიშა.
|
4
|
მოსწავლემ გაიაზროს ხელოვნების ინფორმაციული ფუნქცია.
კითხვა-პასუხი.
|
სახელმძღვანელო.
|
5
|
დამოუკიდებელი
მუშაობა ( ფიგურების გამოსახვა, ხაზების გავლება, გაფერადება)
|
სხვადასხვა
სახის ილუსტრილებული ნახატი, გასაფერადებელი.
ფანქრები,საშლელი, მოასწავლის წიგნი.
|
6
|
კითხვა-პასუხი.
( ისაუბროს ხელოვნების ნიმუშებზე).
|
მოსწავლის წიგნი,
სხვადასხვა სურათების ილუსტრაცია, პლასტენილი,საძერწი დაფა.
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment