N
|
მე-3 კლასი ხელოვნება ( პირველი
სემესტრი)
|
დრო
|
1.
|
ჯადოსნური ფანქარი.
|
20.09
|
2.
|
ვხატაბთ ძაფებით.
|
21.09
|
3.
|
ვხატავთ ძაფებით.
|
27.09
|
4.
|
აკვარელი.
|
28.09
|
5.
|
ხატვა გუაშით.
|
4.10
|
6.
|
ვეცნობით ახალ ხერხებს.
|
5.10
|
7.
|
პასტელი.
|
11.10
|
8.
|
ზღვის ფერები.
|
12.10
|
9.
|
შემოდგომის პეიზაჟი.
|
18.10
|
10.
|
აპლიკაცია შემოდგომის თემაზე.
|
19.10
|
11.
|
შემოდგომის ტყე.
|
25.10
|
12.
|
ბაღი.
|
26.10
|
13.
|
რა ვიცით, რა შეგვიძლია.
|
1.11
|
14.
|
ფერი და განწყობილება.
|
2.11
|
15.
|
ფერის ბორბალი.
|
8.11
|
16.
|
თბილი და ცივი ფერების გარჩევა.
|
9.11
|
17.
|
ზღაპრულიფრინველი.
|
15.11
|
18.
|
ზომები და ფორმები.
|
16.11
|
19.
|
რა ვიცით, რა შეგვიძლია.
|
22.11
|
20.
|
დღე და ღამე.
|
29.11
|
21.
|
პორტრეტი.
|
30.11
|
22.
|
რას მოგვითხრობენ სურათები.
|
6.12
|
23.
|
ჩემი საყვარელი ზღაპრის გმირი.
|
7.12
|
24.
|
საშობაო საჩუქარი.
|
13.12
|
|
25.
|
უჩვეულო ნაძვის ხე.
|
14.12
|
|
26.
|
ქაღალდისგან ნაძვის ხის სათამაშოების დამზადება.
|
20.12
|
|
27.
|
ზამთარი.
|
21.12
|
|
28.
|
მისალოცი ბარათი.
|
27.12
|
|
29.
|
შობა.
|
28.12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საგნის სწავლების
მიზანი;
შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება.
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია.
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში.
|
|||
შედეგი:
მოსწავლე შეუძლია მის გარშემო არსებული საგნები ასახოს თავის ნამუშევარში.
მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს,რომ ხელოვნება არის თვითგამოხატვის და კომუნიკაციის საშვალება.
მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა ღონისძიებაში.
მოსწავლე იკვლევს მის გარშემო არსებულ ხელოვნების ნიმუშებს.
|
|||
რესურსი:
სახატავი რვეული, ფანქრები, გუაშები, მაკრატელი, წებო, ფერადი ფურცლები,პლასტენილი,საძერწი
დაფა,უბრალო ფანქარი, საშლელი.
|
|||
ლიტერატურა:
მოსწავლის წიგნი, ავტორები:ნ.მაჭარაშვილი, მ.მაჭარაშვილი, ნ.ჯაბუა.
|
|||
შეფასება;
განმავითარებელი [ სიტყვიერი კომენტარი].
|
No comments:
Post a Comment