Sunday, 1 October 2017

ხელოვნების თემატური პირველი კლასი 2017წ. პირველი სემესტრი.

სახვითი  და გამოყენებითი ხელოვნების თემატური. 2017-2018 სასწავლო წელი.
                                       1-ლი კლასი.

                საკითხების ჩამონათვალი
რაოდენობა
დრო

1.ჩვენ გვიყვარს ხატვა.

1სთ.
18.09

2.ჯადოსნური ხაზი.

1სთ.

20.09

3.რა შეუძლია ხაზს.

1სთ.

25.09
4.გეომეტრიული ფორმები.
2სთ.
27.09  2.10
5.ორნამეტი.

2სთ.

4.10 9.10
6.უცნაური ნახატები.
1სთ.
11.10
7.ვხატავთ პლასტენილით.

1სთ.

16.10
8.ფერადი სამყარო.

1სთ.

18.10
9.ძირითადი ფერები.

1სთ

23.10
10.შედგენილი ფერები.

1სთ.

25.10
11.წყალქვეშა სამყარო.

1სთ.

30.10
12.რა ვიცით, რა შეგვიძლია.

1სთ.

1.11
13.პეიზაჟი.

2სთ.

6.11
8.11
14.ნატურმოტი.

1სთ.

13.11
15.11
15.შემოდგომის ხე.

1სთ.

20.11
16.გასეირნება ტყეში.

1სთ.

22.11
17.ტყის ბინადრები.

2სთ.

27.11
29.11
18.ვძერწავთ ცხოველებს.

2სთ.

4.12
6.12
19.ზამთარი.

2სთ.

11.12
13.12
20.საახალწლო ნაძვის ხე.

1სთ.

18.12
21.,,თოვლი მოსულა,,

1სთ.

20.12
22.ნაძვის ხის სათამაშოები.
1სთ.
25.12
23.გიწვევთ ტკბილეულზე.
1სთ.
27.12
24.-25 რა ვიცით რა შეგვიძლია.


26.,,იყო და არა იყო რა,,


27.ჩვენ გიყვარს თეატრი.


28.ჯადოსნური ეკრანი.


29.ცირკი.


30.პორტრეტი.


31.დახატული ამბები.


32.ჩემი ქალაქი.


33.ტრანსპორტი ქალაქში.
34.,,ყაყაჩოსა სიწითლითა,,


35.ნაირფერი ყვავილები.


36.,,მზეო, მზეო ცხრათვალა,,


37.აყვავებული ხე.


38.საჩუქარი დედას.


39.ია.


40.რა ვიცით რა შეგვიძლია.


41.ფრინველები.


42.ახლოვდება ზაფხული.


43.მხიარული მატარებელი.


44.წელიწადის დრონი.


45.ვხატავთ თითებით.


46.სახალისო გაკვეთილი.


47.ვისწავლოთ ფრანის გაკეთება.


48.ვისაუბროთ ხელოვნებაზე.


49.წავიდეთ ექვსკურსიაზე.


50.-51. ჩვენი სახელოსნო.


52.ვისწავლოთ ჩარჩოს გაკეთება.


53.მოვაწყოთ გამოფენა.


54.რა ვიცით რა შეგვიძლია.


55.დაცხატოთ ნატურმოტი.


56.პეიზაჟი.


57.პორტრეტი.


58.ვისწავლოთ ორნამენტის გაკეთება.


საგნის სწავლების მიზანი;

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება.

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია.

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში.



 შედეგი:


მოსწავლე შეუძლია მის გარშემო არსებული საგნები ასახოს თავის ნამუშევარში.

მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს,რომ ხელოვნება არის თვითგამოხატვის და კომუნიკაციის საშვალება.

მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა ღონისძიებაში.

მოსწავლე იკვლევს მის გარშემო არსებულ ხელოვნების ნიმუშებს.




რესურსი:


სახატავი რვეული, ფანქრები, გუაშები, მაკრატელი, წებო, ფერადი ფურცლები,პლასტენილი,საძერწი დაფა,უბრალო ფანქარი, საშლელი.



ლიტერატურა:


მოსწავლის წიგნი, ავტორები:ნ.მაჭარაშვილი, მ.მაჭარაშვილი, ნ.ჯაბუა.



შეფასება;

განმავითარებელი [ სიტყვიერი კომენტარი].


No comments:

Post a Comment