თემატური გეგმა 2017-2018
სასწავლო წელი
მე-6 კლასი.
საგანი ხელოვნება.
საკითხების ჩამონათვალი
|
საათების რაოდენობა
|
თემა 1. სახვითი
ხელოვნების გამომსახველობითი ხერხები.
1.1 ნახატი-სახვითი
ხელოვნების საფუძველი.
1.2 გამოსახულება და ფონი.
ჩვენი სახელოსნო.
1.3 შუქ-ჩრდილი.
1.4 -5
განათება და განწყობა
1.6.კომპოზიცია.
1.7.უჩვეულო კომპოზიციები.
1.8.სტატიკა და დინამიკა.
1.9.პესპეკტივა.
1.10. შემაჯამებელი სამუშაო.
1.11. პეაპექტივა სახვით ხელოვნებაში.
1.12. ჰორიზონტის ხაზი დახედვის წერტილი.
1.13. ჩვენი სახელოსნო.
|
2სთ
18.09 20.09
2სთ 25.09 27.09
1სთ 2.10
2სთ 4.10
9.10
2სთ 11.10 16.10
1სთ 18.10
1სთ 23.10
1სთ 25.10
2სთ 30.10 1.11
2სთ 13.11
|
თემა მე -2 ფერთა სამყარო.
2.1.
ფერი დაემოცია.
2.2.
ფერი და განწყობილება პეიზაჟში.
2.3.
ფერთა ჰარმონია.
2.4-5
ფერი და პერსპექტივა.
ჩვენი
სახელოსნო.
2.6.
ჩანახატი მუქ და ცივ ფერებში.
2.7.
ვან გოგისა და პოსტიმპრესიონისტი მხატვართა ნამუშევრის განხილვა.
2.8.
შემაჯამებელი სამუშაო.
2.9.პრაქტიკული მუშაობა შერეული ფერებით.
2.10. .პრაქტიკული მუშაობა „რჩევები ახალი ხერხებით“.
2.11.დავით კაკაბაძის შემოქმედების განხილვა.
|
1სთ 15.11
1სთ 20.11
1სთ 22.11
1სთ 27.11
1სთ 29.11
1სთ 4.12
1სთ 6.12
1სთ 11.12
1სთ 13.12
1სთ 18.12
1სთ 20.12
1სთ 25.12
1სთ 27.12
|
თემა მე-3 ხელოვნება ადამიანი და
გარემო.
3.1-2.ადამიანი და მათი ისტორიები.
3.3-4. პორტრეტი.
3.5 სხვადასხვა ეპოქაში.
3.6.დააკვირდით გარემოს.
3.7.ჩვენი სახელოსნო.
3.8.სინამდვილე და ფანტაზია.
3.9.ჩვენი სახელოსნო.
3.10.შემაჯამებელი სამუშაო.
|
|
თემა მე-4. ხელოვნება ჩვენს გარშემო.
4.1-2.შენების ხელოვნება.
4.3-4.შენობა და მისი ნაწილები.
4.5-6.ჩვენი სახელოსნო.
4.7.ჩვენი საცხოვრებელი სივრცე.
4.8. ნივთები ჩვენს გარშემო.
4.9-10.ხელოვნება და ქალაქი.
4.11.ჩვენი სახელოსნო.
4.12.შემაჯამებელი სამუშაო.
|
|
თემა მე-5. გარდსული ეპოქა.
5.1.წარსულის
არქიტექტურის შედევრები.
5.2.ძველი ქართული ხუროთმოძღვრება.
5.3.ჩვენი ეროვნული საგანძური.
5.4.სიძველეების მაძიებელი.
5.5-6.მუზეუმის ისტორიიდან.
5.7.როგორ იცავენ სურათებს.
5.8-9.ჩვენი სახელოსნო.
5.10-11.პროექტი „მსოფლიოს მუზეუმები“
|
|
|
|
თემა მე-6 ხელოვნება და მედია.
6.1.გრავიურა.
6.2.სახვითი ხელოვნება და წიგნი.
6.3.შარჟი და კარიკატურა.
6.4-5.პლაკატი და აფიშა.
6.6.მხატრული ფოტოგრაფია.
6.7-8.ჩვენი სახელოსნო.
6.9.შემაჯამებელი სამუშაო.
|
|
სარეზერვო საათები.
|
|
სარეზერვო საათები.
|
ხელი შეუწყოს მოსწავლეთა მიერ შეძენილი ცოდნის
განმტკიცებას, დამკვირვებულობის, შემოქმედებითობის, კრიტიკული აზროვნებისა და
არგუმენტირებული მსჯელობის, დამოუკიდებელი მუშაობისა და თვითშეფასების უნარ-ჩვევების
გამოვლენა-განვითარებას.
|
მისახწევი შედეგები.
|
|
ზოგადი საგნობრივი.
|
მოსწავლეს შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი
ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა კონკრეტული პრობლემის
გადასაჭრელად ნამუშევრის შექმნისას. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს
ერთმანეთს ხს/სხ ეპოქის და კულტურის
ხელოვნების ნიმუსები.
|
სპეციპიკური
საგნობრივი.
|
მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს, როგორც მრავალფეროვანი
გრძნობებისა და იდეების წყაროს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში.
|
გასატარებელი
გაკვეთილის ტიპები.
|
საჭიროემისამებრ:ახსნის,
გამოკითხვის, პრაქტიკული მუშაობის ჩატარება, პრეზენტაციები,ინდივიდუალური და
ჯგუფური მუშაობა.
|
|
|
|
|
სწავლების მეთოდები.
|
ინტერაქტიული( გონებრივი
იერიში, კითხვა-პასუხი, დისკუსია.)
|
მეცადინეობის ფორმები:
|
ლექციური, პრაქტიკული,სემინარი,პროექტი,ექვსკურსია
და ა.შ.
|
მეცადინეობის ფორმები.
|
ინდივიდუალური,ჯგუფური,საჭიროებიდან
გამომდინარე მოსწავლეთა ინტერესის გათვალისწინება.
|
რესურსები
მასწავლებლის და მოსწავლის სახელმძღვანელო
|
„ხელოვნება 6 კლასი“ ავტორები: ნ. მაჭარაშვილი, მ.
მაჭარაშვილი, ნ. სილაგაძე.
|
პრაქტიკული მუშაობის
დროს საჭირო რესურსები:
|
სახატავი რვეული.
ფანქრები, აკვარელი, გუაში მაკრატელი,წებო.ფუნჯები.ფერადი ფურცლები და ა.შ..
|
No comments:
Post a Comment