Sunday, 1 October 2017

მე-4კლასი 2017წ.პირველი სემესტრი

N
    მე-4 კლასი ხელოვნება ( პირველი სემესტრი)
დრო
1.
ხაზის სამფლობელოში.
15.09
2.  
ჩანახატი.
21.09
 3. 
ფერადი გრაფიკა.
22.09
4.
ბეჭვდითი გრაფიკა.
28.09
5.
წიგნის სამყარო.
29.09
6.
რა ვიცით რა შეგვიძლია.
5.10
7.
ფერწერა ფერითი წერა.
6.10
8.
ფერთა მრავალფეროვნება.
12.10
9.
„ფერით წერის“ ხელოვნება.
13.10
10.
მხატვრის ოსტატობა.
20.10
11.
ფერი და განწყობილება.
26.10
12.
კედლის მხატვრობა.
27.10
13.
მოზაიკა და ვიტრაჟი.
2.11
14.
რა ვიცით, რა შეგვიძლია.
3.11
15.
„ბუნება მბრძანებელია“.
9.11
16.
პეიზაჟის სახეობები.
10.11
17.
შორს და ახლოს.
16.11
18.
დარია თუ ავდარია.
17.11
19.
წელიწადის დრონი.
24.11
20.
რა ვიცით, რა შეგვიძლია.
30.11
21.
პორტრეტი.
1.12
22.
ადამიანი- ხელოვნების მთავარი თემა.
7.12
23.
რას გვიამბობს პორტრეტი.
8.12





24.
საშობაო საჩუქარი.
14.12

25.
უჩვეულო ნაძვის ხე.
15.12

26.
ქაღალდისგან ნაძვის ხის სათამაშოების დამზადება.
21.12

27.
ზამთარი.
22.12

28.
მისალოცი ბარათი.
28.12

29.
საახალწლო ზღაპარი.
29.12





































































საგნის სწავლების მიზანი;

შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება.

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია.

ხელოვნების აღქმა კონტექსტში.

 შედეგი:


მოსწავლე შეუძლია მის გარშემო არსებული საგნები ასახოს თავის ნამუშევარში.

მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს,რომ ხელოვნება არის თვითგამოხატვის და კომუნიკაციის საშვალება.

მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა ღონისძიებაში.

მოსწავლე იკვლევს მის გარშემო არსებულ ხელოვნების ნიმუშებს.


რესურსი:


სახატავი რვეული, ფანქრები, გუაშები, მაკრატელი, წებო, ფერადი ფურცლები,პლასტენილი,საძერწი დაფა,უბრალო ფანქარი, საშლელი.

ლიტერატურა:


მოსწავლის წიგნი, ავტორები:ნ.მაჭარაშვილი, მ.მაჭარაშვილი, ნ.ჯაბუა.

შეფასება;

განმავითარებელი [ სიტყვიერი კომენტარი].

No comments:

Post a Comment