თემატური გეგმა 2017-2018
სასწავლო წელი
მე-5 კლასი.
საგანი ხელოვნება.
|
საკითხების ჩამონათვალი
|
საათების რაოდენობა
|
|
თემა 1. ვეწვიოთ
მხატვრის სახელოსნოს.
1.1 იდეა,
ჩანაფიქრი,ნამუშევარი.
1.2 სახატავი
მასალები და იარაღები.
1.3 -4
შუქ-ჩრდილი და მოცულობა.
1.4 -5რა
არის კომპოზიცია.
1.5 რიტმი
და მოძრაობა.
1.6 ტიტმი
და მოძრაობა.
1.7 სურათის
ფონი.
1.8 სივრცე
სიბრტყეზე.
1.9 ხედვის
წერტილი.
1.10 შემაჯამებელი სამუშაო.
|
2სთ 18.09
20.09
2სთ 25.09 27.09
2სთ 2.10 4.10
2სთ 9.10 11.10
1სთ 16.10
1სთ 18.10
1სთ23.10
1სთ 25.10
|
|
თემა მე-2 ფერადოვანი სამყარო.
2.1.
ფერი დაემოცია.
2.2.
ფერი და განწყობილება პეიზაჟში.
2.3.
სივრცე და ფერი.
2.4-5
თაბეჭდილების მხატვრები.
ჩვენი
სახელოსნო.
2.6.
შემაჯამებელი სამუშაო.
|
2სთ 30.10 1.11
2სთ 13.11 15.11
2სთ 20.11
22.11
2სთ 27.11 29.11
2სთ 4.12
6.12
1სთ 11.12
|
|
თემა მე-3 ხელოვნება ადამიანის
შესახებ.
3. 1-2. განწყობილება.
3. 3-4 ადამიანები ჩვენს ირგვლივ.
3. 5 გაცოცხლებული სურათები.
3. 6.ჩვენი სახელოსნო.
3.7 შემაჯამებელი სამუშაო.
|
2სთ 13.12
18.12
2სთ 20.12 25.12
1სთ 27.12
|
|
თემა
მე-4 მოგზაურობა წარსულში.
4.1.
უძველესი ადამიანები.
4.2.სამარხთა
საგანძური.
4.3.
მითი და სინამდვილე.
4.4.საოცრებათა
ქალაქი.
4.5.
ძველი ჩინეთის ფერწერა.
ჩვენი
სახელოსნო
4.6-7
პროექტი „მოგზაურობა წარსულში“.
4.8.
შამაჯამებელი სამუშაო.
|
|
|
თემა
მე-5 „ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“.
5.1.
ეროვნული საგანძური.
5.2-3
ძველი ქართული ოქრომჭედლობა.
5.
4-5 ხელნაწერი წიგნები.
5.
6.ჩვენი სახელოსნო.
5.7.
საკლასო კონფერეცია.
5.8.
შემაჯამებელი სამუშაო.
|
|
|
თემა მე-6 ხელოვნება და
საზოგადოება.
6.1. ხელოვნება დიდ
ქალაქში.
6.2. ქანდაკება და
გარემო.
6.3. თეარტი.
6.4-5.შემოქმედებითი
კონკურსი.
6.6.ხელოვნება და
ბეჭვდითი საქმე.
6.7-8.ჩვენი გაზეთი.
6.9.წავიდეთ მუზეუმში.
ჩვენი სახელოსნო.
6.10. .
შემაჯამებელი სამუშაო.
|
|
|
სარეზერვო საათები.
|
|
|
საგნის სწავლების მიზანი.
|
ხელი შეუწყოს მოსწავლეთა მიერ შეძენილი ცოდნის
განმტკიცებას, დამკვირვებულობის, შემოქმედებითობის, კრიტიკული აზროვნებისა და
არგუმენტირებული მსჯელობის, დამოუკიდებელი მუშაობისა და თვითშეფასების
უნარ-ჩვევების გამოვლენა-განვითარებას.
|
მისახწევი შედეგები.
|
ზოგადი საგნობრივი.
|
მოსწავლეს შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი
ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა კონკრეტული პრობლემის
გადასაჭრელად ნამუშევრის შექმნისას. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს
ერთმანეთს ხს/სხ ეპოქის და კულტურის
ხელოვნების ნიმუსები.
|
|
სპეციპიკური
საგნობრივი.
|
მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს, როგორც მრავალფეროვანი
გრძნობებისა და იდეების წყაროს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში.
|
|
გასატარებელი
გაკვეთილის ტიპები.
|
საჭიროემისამებრ:ახსნის,
გამოკითხვის, პრაქტიკული მუშაობის ჩატარება, პრეზენტაციები,ინდივიდუალური და
ჯგუფური მუშაობა.
|
|
სწავლების მეთოდები.
|
ინტერაქტიული( გონებრივი
იერიში, კითხვა-პასუხი, დისკუსია.)
|
|
მეცადინეობის ფორმები:
|
ლექციური,
პრაქტიკული,სემინარი,პროექტი,ექვსკურსია და ა.შ.
|
|
მეცადინეობის ფორმები.
|
ინდივიდუალური,ჯგუფური,საჭიროებიდან
გამომდინარე მოსწავლეთა ინტერესის გათვალისწინება.
|
რესურსები
|
მასწავლებლის და მოსწავლის სახელმძღვანელო
|
„ხელოვნება 5 კლასი“ ავტორები: ნ. მაჭარაშვილი, მ.
მაჭარაშვილი, ნ. სილაგაძე.
|
|
პრაქტიკული მუშაობის
დროს საჭირო რესურსები:
|
სახატავი რვეული.
ფანქრები, აკვარელი, გუაში მაკრატელი,წებო.ფუნჯები.ფერადი ფურცლები და ა.შ..
|
No comments:
Post a Comment