Sunday, 1 October 2017

მე-5 კლსი 2017წ.პირველი სემესტრი

          თემატური გეგმა       2017-2018 სასწავლო წელი
 
  
           მე-5 კლასი.     

               საგანი ხელოვნება.

        საკითხების ჩამონათვალი
საათების რაოდენობა
           თემა 1. ვეწვიოთ მხატვრის სახელოსნოს.
1.1  იდეა, ჩანაფიქრი,ნამუშევარი.
1.2  სახატავი მასალები და იარაღები.
1.3  -4 შუქ-ჩრდილი და მოცულობა.
1.4  -5რა არის კომპოზიცია.
1.5  რიტმი და მოძრაობა.
1.6  ტიტმი და მოძრაობა.
1.7  სურათის ფონი.
1.8  სივრცე სიბრტყეზე.
1.9  ხედვის წერტილი.
1.10 შემაჯამებელი სამუშაო.



2სთ 18.09  20.09
2სთ 25.09 27.09
2სთ 2.10 4.10
2სთ 9.10 11.10
1სთ 16.10
1სთ 18.10
1სთ23.10
1სთ 25.10

 
 

 
 
 
   
 
 
             
           თემა მე-2  ფერადოვანი სამყარო.
2.1. ფერი დაემოცია.
2.2. ფერი და განწყობილება პეიზაჟში.
2.3. სივრცე და ფერი.
2.4-5 თაბეჭდილების მხატვრები.
ჩვენი სახელოსნო.
2.6. შემაჯამებელი სამუშაო.




2სთ 30.10 1.11
2სთ 13.11 15.11
2სთ 20.11  22.11
2სთ 27.11 29.11
2სთ 4.12  6.12

1სთ 11.12

 
 
    

 
 

    
 
 



   
       თემა მე-3 ხელოვნება ადამიანის შესახებ.
3. 1-2. განწყობილება.
3. 3-4 ადამიანები ჩვენს ირგვლივ.
3. 5 გაცოცხლებული სურათები.
3. 6.ჩვენი სახელოსნო.
3.7 შემაჯამებელი სამუშაო.



 2სთ 13.12 18.12
2სთ 20.12 25.12
1სთ 27.12

























თემა მე-4 მოგზაურობა წარსულში.
4.1. უძველესი ადამიანები.
4.2.სამარხთა საგანძური.
4.3. მითი და სინამდვილე.
4.4.საოცრებათა ქალაქი.
4.5. ძველი ჩინეთის ფერწერა.
ჩვენი სახელოსნო
4.6-7 პროექტი „მოგზაურობა წარსულში“.
4.8. შამაჯამებელი სამუშაო.



























  
       თემა მე-5 „ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“.
5.1. ეროვნული საგანძური.
5.2-3 ძველი ქართული ოქრომჭედლობა.
5. 4-5 ხელნაწერი წიგნები.
5. 6.ჩვენი სახელოსნო.
5.7. საკლასო კონფერეცია.
5.8. შემაჯამებელი სამუშაო.



 

























თემა მე-6 ხელოვნება და საზოგადოება.
6.1. ხელოვნება დიდ ქალაქში.
6.2. ქანდაკება და გარემო.
6.3. თეარტი.
6.4-5.შემოქმედებითი კონკურსი.
6.6.ხელოვნება და ბეჭვდითი საქმე.
6.7-8.ჩვენი გაზეთი.
6.9.წავიდეთ მუზეუმში.
ჩვენი სახელოსნო.
6.10. . შემაჯამებელი სამუშაო.



















სარეზერვო საათები.



 
საგნის სწავლების მიზანი.




ხელი შეუწყოს მოსწავლეთა მიერ შეძენილი ცოდნის განმტკიცებას, დამკვირვებულობის, შემოქმედებითობის, კრიტიკული აზროვნებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის, დამოუკიდებელი მუშაობისა და თვითშეფასების უნარ-ჩვევების გამოვლენა-განვითარებას.
მისახწევი შედეგები.


ზოგადი საგნობრივი.

მოსწავლეს შეუძლია შემოქმედებითად გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა კონკრეტული პრობლემის გადასაჭრელად ნამუშევრის შექმნისას. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს ხს/სხ ეპოქის  და კულტურის ხელოვნების ნიმუსები.
სპეციპიკური საგნობრივი.

მოსწავლე აცნობიერებს სამყაროს, როგორც მრავალფეროვანი გრძნობებისა და იდეების წყაროს და შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში.
გასატარებელი გაკვეთილის ტიპები.

საჭიროემისამებრ:ახსნის, გამოკითხვის, პრაქტიკული მუშაობის ჩატარება, პრეზენტაციები,ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა.
სწავლების მეთოდები.
ინტერაქტიული( გონებრივი იერიში, კითხვა-პასუხი, დისკუსია.)
მეცადინეობის ფორმები:
ლექციური, პრაქტიკული,სემინარი,პროექტი,ექვსკურსია და ა.შ.
მეცადინეობის ფორმები.
ინდივიდუალური,ჯგუფური,საჭიროებიდან გამომდინარე მოსწავლეთა ინტერესის გათვალისწინება.
რესურსები



მასწავლებლის და მოსწავლის სახელმძღვანელო
„ხელოვნება 5 კლასი“ ავტორები: ნ. მაჭარაშვილი, მ. მაჭარაშვილი, ნ. სილაგაძე.
პრაქტიკული მუშაობის დროს საჭირო რესურსები:

სახატავი რვეული. ფანქრები, აკვარელი, გუაში მაკრატელი,წებო.ფუნჯები.ფერადი ფურცლები და ა.შ..

No comments:

Post a Comment