ინდივიდუალური
სასწავლო გეგმა
თარიღი:15.01.2021.
საგანი: ხელოვნება
კლასი: II.
მასწავლებლის სახელი, გვარი-თინათინ
აფრიდონიძე.
გრძელვადიანი
მიზანი/ები
|
ს.გ.II.2.
მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის
შექმნისას.
ს.გ.II.3. მოსწავლე აკვირდება
გარემოში სხვადასხვა ფერს და ფორმას და შეუძლია დაკვირვების შედეგის ასახვა ნამუშევარში.
ს.გ.II.5.
მოსწავლეს შეუძლია მარტივი შრომითი საქმიანობის ელემენტარულ უნარ–ჩვევების გამომჟღავნება.
ს.გ.II.9. მოსწავლე მონაწილეობს
სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.
|
|
მიზნის
შესაბამისი აქტივობები
|
რესურსი
|
|
2.1.
|
მასწავლებლის მიერ მომზადებულ
წინასწარ მასალას აფერადებს.
|
სახატავი ფურცელი , ფანქრები.
|
|
2.2.
|
მასწავლებლის დახმარებით პლასტენილით
ძერწავს სხვადასხვა ფიგურებს.
|
საძერწი დაფა, პლასტენილი.
|
|
2.3.
|
მასწავლებლის მითითებით ფერადი
ქაღალდებით ჭრის ფიგურებს.
|
ფერადი ფურცლები, მაკრატელი.
|
|
2.4.
|
აფერადებს მოზაიკურ ნახატებს
მასწავლებლის მითითებით.
|
ფანქრები. სახატავი ალბომი.
|
|
3.1.
|
გეომეტრიული ფიგურების გაფერადება.
|
ფანქრები. სახატავი ფურცელი,
საშლელი.
|
|
3.2.
|
გაფერადებული გეომეტრიული
ფიგურების ამოჭრა.
|
მაკრეტელი. ფურცელი
|
|
3.3.
|
ამოჭრილი გეომეტრიული ფიგურების
დაწებება ახალ ფურცელძე.
|
წებო, ფურცელი.
|
|
5.1.
|
მოსწავლე ალაგებს საჭირო ნივთებს.იცავს
ჰიგიენურ წესებს.
|
სახატავი რვეული.საშლელი,ფანქები,
სველი სალფეთქი.
|
|
9.1.
|
აფერადებს მასწავლებლის მიერ
წინასწარ მომზადებულ ცხოველებს და ფრინველებს.
|
ფანქრები, გასაფერადებელი
ნახატები.
|
|
9.2.
|
მასწავლებლის დახმარებით ამოიცნობს
ზღაპრის გმირებს და აკეთებს მათ ჟესტებს.
|
სხვადასხვა ზღაპრის ილუსტრაციები.
|
|
9.3.
|
ამხანაგებთან ერთად მონაწილეობას
იღებს ზღაპრის გმირების გახმოვანებაში.
|
საკლასო ოთახი. ზღაპრის პერსონაჟების ილუსტრაციები.
|
|
9.4.
|
შეძლებისდაგვარად გამოხატავს
მის აზრს, მასწავლებლის დახმარებით.
|
საკლასო ოთახი. ზღაპრის პერსონაჟების ილუსტრაციები.
|
მოკლევადიანი მიზანი
|
ს.გ.II.2.
|
იყენებს ფანქრებს,
პასტელს, ფლომასტერებს, გუაშისა და გრაფიკული ნამუშევრის შესაქმნელად.
|
|
მიზნის
შესაბამისი აქტივობები
|
რესურსი
|
|
1
|
მოსწავლე მასწავლებლის მითითებით აფერადებს გრაფიკულ ნამუშევრებს.
|
ფანქრები, პასტელი, ფლომასტერი,
გუაში და გრაფიკული ნახატები.
|
|
2
|
მოსწავლე
მასწავლებლის დახმარებით ასრულებს მარტივი ფიგურების მოხაზულობას და შეუძლია მითითებებით
გააფერადოს.
|
ფანქრები, სახატავი რვეული,
საშლელი.
|
მოკლევადიანი მიზანი :
|
ს.გ.II.5.
გარემოში ამოიცნობს და ასახელებს მარტივ გეომეტრიულ ფორმებს.
გაკვეთილზე
მოდის საჭირო აღჭურვილობით, ალაგებს სამუშაო ადგილს, იცავს უსაფრთხოების წესებს.
|
|
მიზნის
შესაბამისი აქტივობები
|
რესურსი
|
|
1
|
მასწავლებლის დახმარებით ხატავს მარტივ გეომეტრიულ ფიგურებს და აფერადებს.
|
სახატავი რვეული, ფანქრები
და საშლელი.
|
|
2
|
ფერადი
ფურცლებიდან შეუძლია ამოჭრას ფიგურები და დააწებოს ახალ ფურცელზე მასწავლებლის მითითებით.
|
მაკრატეკი, წებო, ფურცლები.
|
|
3
|
სამუშაოს
დსრულების შემდგომ მოსწავლე ალაგებს თავის ნივთებს და აწესრიგებს თავის სამუშაო
მაგიდას.
|
სახატავი რვეული, ფანქრები
დასველი სალფეთქი.
|
No comments:
Post a Comment