IV კლასი
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
წლის
ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით
შემოქმედებითობისა
და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება
|
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
|
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
|
ს.გ.IV.1. მოსწავლეს
შეუძლია გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ძირითადი ელემენტები და პრინციპები ნამუშევრის
შექმნისას.
ს.გ.IV.2. მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას და შეუძლია გამოავლინოს მათი შესაძლებლობები.
ს.გ.IV.3. მოსწავლე აკვირდება
გარემოში საგნებს, ობიექტებს, მოვლენებს,
მათ შორის არსებულ კავშირებს და
შეუძლია მათი ასახვა ნამუშევარში.
ს.გ.IV.4. მოსწავლეს შეუძლია
გრძნობებისა და იდეების ასახვა ნამუშევარში.
ს.გ.IV.
5. მოსწავლეს შეუძლია
დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სამუშაო.
ს.გ.IV.6. მოსწავლეს შეუძლია
ითანამშრომლოს
სხვებთან, როგორც საკუთარი, ისე საერთო მიზნის მისაღწევად.
|
ს.გ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები
და ისაუბროს მათში გამოხატულ
იდეებზე და გამოყენებულ მხატვრულ ხერხებზე.
ს.გ.IV.8. მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს,
რომ ხელოვნება არის თვითგამოხატვის და კომუნიკაციის საშუალება.
ს.გ.IV.9. მოსწავლეს შეუძლია
კრიტიკის
დროს პატივისცემით მოეკიდოს სხვის ნამუშევარს და აზრს.
ს.გ.IV.10. მოსწავლე მონაწილეობს
სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.
|
ს.გ.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია
შეადაროს ერთმანეთს ხელოვნების სხვადასხვა
დარგი.
ს.გ.IV.12 . მოსწავლეს
შეუძლია დააკავშიროს ხელოვნების
ნაწარმოების შინაარსი სხვა საგნებში განვლილ მასალასთან.
ს.გ.IV.13. მოსწავლე იკვლევს მის გარშემო არსებულ
ხელოვნების ნიმუშებს.
|
თემატური გეგმა– IV კლა
თარიღი
|
გაკვეთილის
სახელწოდება
|
საათების
რაოდენობა
|
მიზნები და შედეგები
|
შენიშვნა
|
|
გაკვეთილი I.1
ხაზის სამფლობელოში
|
|
სასწავლო მიზნები:
გრაფიკული ნამუშევრის შექმნის ძირითადი საშუალებების გაცნობა და გამოყენება, გრაფიკის,
როგორც სახვითი ხელოვნების ერთ–ერთი დარგის თავისებურებებზე მსჯელობის, გამომსახველობითი
ხერხების მხატვრის ჩანაფიქრთან აკავშირების, ნამუშევრებზე მსჯელობის უნარ–ჩვევების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.1; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.9; ს.გ
. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი I.2
ნახატის სახეობები
|
|
სასწავლო მიზნები:
ნახატის სახეობების გაცნობა, ჩანახატისა და ესკიზის მნიშვნელობაზე მსჯელობის, ხელოვნების
სხვადასხვა დარგთან დაკავშირებული საქმიანობის სპეციფიკის გაცნობიერების, საკუთარი
ჩანაფიქრის განხაორციელებისადმი შემოქმედებითი მიდგომის, პრაქტიკული უნარ–ჩვევების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.1; ს.გ. IV.4;ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.9; ს.გ.
IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი I.3
ფერადი გრაფიკა
|
|
სასწავლო მიზნები:
ფერადი გრაფიკის თავისებურებებზე მსჯელობის, გრძნობის ორგანოებზე ზემოქმედების მიხედვითა
და დროში ხანგრძლივობის თვალსაზრისით ხელოვნების სხვადასხვა დარგის სპეციფიკის გაცნობიერების,
სახატავი მასალისა და გამომსახველობითი ხერხების შესაბამისად შერჩევისა და გამოყენების
უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.3; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7 ; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.9; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი I.4
ხაზი და განწყობილება
|
|
სასწავლო მიზნები:
ბეჭდვითი გრაფიკის თავისებურებებზე მსჯელობის, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5;ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.9; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი I.5
ფორმა და კონტური
|
|
სასწავლო მიზნები:
წიგნის ინტერპრეტაციის, მისი გრაფიკული ილუსტრირების, ერთობლივი მუშაობის, ჩანაფიქრის
განხორციელებისადმი შემოქმედებითი მიდგომის, საპრეზენტაციო უნარ–ჩვევების განითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4;ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.9;
|
|
|
გაკვეთილი I.6
შეამოწმე– რა იცი, რა შეგიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა მიერ შეძენილი ცოდნის ხარისხის შემოწმება, გრაფიკული ნამუშევრის შექმნისადმი
შემოქმედებითი მიდგომის, საპრეზენტაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.1; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.9;
|
|
|
გაკვეთილი II.1
ფერთა მრავალფეროვნება
|
|
სასწავლო მიზნები:
ფერის გამომსახველობით შესაძლებლობებზე მსჯელობის, ფერების შეზავებით სასურველი ფერის
მიღების, საკუთარი ჩანაფიქრის განხორციელებისადმი შემოქმედებითი მიდგომის უნარ–ჩვევების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.1; ს.გ. IV.1; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.5;
|
|
|
გაკვეთილი II.2
ფერით წერის ხელოვნება
|
|
სასწავლო მიზნები: კოლორიტის
რაობის გაცნობა, ფერწერული ნამუშევრების კოლორიტზე მსჯელობის, საკუთარი ნამუშევრის
კოლორიტის განსაზღვრის, შემოქმედებითობის, პრაქტიკული უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.1; ს.გ. IV.1; ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.8; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი II.3
მხატვრის ოსტატობა
|
|
სასწავლო მიზნები: მონასმისა
და ფაქტურის ცნებების გაცნობა, სხვადასხვა ფაქტურის შექმნის ხერხების ნამუშევარში
გამოყენებს, საკუთარ და ამხანაგების ნამუშევრებზე მსჯელობის უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.9; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი II.4
ფერი და განწყობილება
|
|
სასწავლო მიზნები: fფერის
გამომსახველობით შესაძლებლობების გაცნობა, ფერთა ერთობლიობით საკუთარი კონკრეტული
განწყობილების გადმოცემის, შემოქმედებითობის, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.8.
|
|
|
გაკვეთილი II.5 ფერწერის სახეობები
|
|
სასწავლო მიზნები: ფერწერის
სახეობების გაცნობა, მიღებული შთაბეჭდილებების გადმოცემის, არგუმენტირებული მსჯელობის,
ჯგუფური მუშაობის უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5: ს.გ. IV.6; ს.გ.
IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7;
|
|
|
გაკვეთილი II.6
მოზაიკა და ვიტრაჟი
|
|
სასწავლო მიზნები: მოზაიკისა
და ვიტაჟის, როგორც ფერწერის სახეობების გაცნობა, მიღებული შთაბეჭდილებების გადმოცემის,
არგუმენტირებული მსჯელობის, თანამშრომლობითი უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ.
IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი II.7–8
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები: მოსწავლეთა
მიერ შეძენილი ცოდნის ხარისხის შემოწმება, გრაფიკული ნამუშევარის შექმნისადმი შემოქმედებითი
მიდგომის, საპრეზენტაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.8; ს.გ. IV.9.
|
|
|
გაკვეთილი III.1
პეიზაჟის ნაირსახეობები
|
|
სასწავლო მიზნები: პეიზაჟის
ნაირსახეობების გაცნობა, განსხვავებული ხერხით შექმნილ ნიმუსებზე მსჯელობის, საკუთაი
ჩანაფიქრისადმი შემოქმედებითი მიდგომის, შეძენილი ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების
უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.8.
|
|
|
გაკვეთილი III.2
ჩვენ, ვაკვირდებით გარემოს!
|
|
სასწავლო მიზნები: წინა
და უკანა პლანის ცნების გაცნობა, ნამუშევარში წინა და უკანა პლანის გამოსახულებების
ერთმანეთისაგან გარჩევის, შემოქმედებითი უნარის განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.1; ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.3; ს.გ. IV.4; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7 ; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7.
|
|
|
გაკვეთილი III.3
დარია თუ ავდარია
|
|
სასწავლო მიზნები: ბუნებასა
და ბუნების მოვლენებზე დაკვირვების, დღე–ღამის სხვადასხვა მონაკვეთისა და ამინდის
ნამუშევარში ამოცნობი, შესაბამისი ფერებით გადმოცემის უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.3; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7;. ს.გ. IV.11; ს.გ. IV.12.
|
|
|
გაკვეთილი
III.4–5
წელიწადის დრონი
|
|
სასწავლო მიზნები: ბუნებასა
და ბუნების მოვლენებზე დაკვირვების, დღე–ღამის სხვადასხვა მონაკვეთისა და ამინდის
ნამუშევარსი ამოცნობის, შესაბამისი ფერებით გადმოცემის, ერთობლივი ნამუშევარის შექმნისას
თანამშრომლობის, შემოქმედებითობის უნარის განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.3; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.11; ს.გ. IV.12.
|
|
|
გაკვეთილი III.6
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები: მოსწავლეთა
მიერ შეძენილი ცოდნის ხარისხის შემოწმება, გარემოსა და ბუნებაზე დაკვირვების შედეგებზე
მსჯელობისა წერილობითი სახით გადმოცემის, კრიტიკული აზროვნებისა და ლოგიკური მსჯელობის,
საპრეზენტაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.9.
|
|
|
გაკვეთილი IV.1
ვაშენებთ ,,ქალაქს“
|
|
სასწავლო მიზნები:
პორტრეტის ნიმუშებზე მსჯელობის, საკუთარი პოზიციის
დასაბუთების, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7;ს.გ. IV.13.
|
|
|
გაკვეთილი IV.2
ზამთარი
|
|
სასწავლო მიზნები:
ყოფითი ჟანრის ნიმუშებში მხატვრის ჩანაფიქრის ამოცნობის,
ინფორმაციის მიღების,ყოფითი სცნებისას გადმოცემისას საკუთარი გრძნობების გადმოცემის უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.3; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7;
|
|
|
გაკვეთილი IV.3
მისალოცი ბარათი
|
|
სასწავლო მიზნები:
ხელოვნების ნიმუშებში სხვადასხვა პროფესიის ადამიანების ამოცნობის, ნამუშევარში რომელიმე
პროფესიისათვის დამახასიათებელი ნიშნების გამოკვეთის, საკუთარ და ამხანაგების ნამუშევრებზე
მსჯელობის უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.11; ს.გ. IV.12 .
|
|
|
გაკვეთილი IV.4–5
ხელოვნება და ადამიანი
|
|
სასწავლო მიზნები:
ხელოვნების ნაწარმოების შექმნის მიზეზებზე, მნიშვნელოვან თემებზე მსჯელობის, ერთობლივი
ნამუშევრის შექმნაში მონაწილეობისა და საპრეზენტაციო უნარ–ჩვევების განვთარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.); ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.8; ს.გ. IV. 8.
|
|
|
გაკვეთილი IV.6
რა იცი, რა შეგიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა ცოდნისა და უნარ–ჩვევების ხარისხის შემოწმება, კრიტიკული აზროვნებისა
და არგუმენტირებული მსჯელობი, საპრეზენტაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.8; ს.გ. IV.8.
|
|
|
გაკვეთილი V.1
ვეწვიოთ მოქანდაკის სახელოსნოს
|
|
სასწავლო მიზნები:
ქანდაკების სახეობებისა და მასალების გაცნობა, ქანდაკების შექმნის პროცესზე მსჯელობის,
მარტივი ,,კარკასის“ გაკეთებისა და მისი საშუალებით ფიგურის გამოძერწვის უნარ–ჩვევების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი V.2
რას გვეუბნევა ქანდაკება
|
|
სასწავლო მიზნები:
ფერწერისა და ქანდაკების განმასხვავებელ თავისებურებებზე მსჯელობის,ქანდაკების ნიმუშების
განხილვისას საკუთარი მოსაზრებების დასაბუთების, რელიეფური გამოსახულების შექმნის
პრაქტიკული უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.8; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.11; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი V.3
ქანდაკება და გარემო
|
|
სასწავლო მიზნები:
ქანდაკების ნიმუსების დანიშნულებაზე, ქანდაკებისათვის გარემოს მნიშვნელობაზე მსჯელობის,
პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ.
IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.8.
|
|
|
გაკვეთილი V.4
პატარა ქანდაკებები
|
|
სასწავლო მიზნები:
მცირე პლასტიკის ცნების გაცნობა, კრიტიკული აზროვნებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის,
შემოქმედებითობის, საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2 ; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV; ს.გ. IV.8.
|
|
|
გაკვეთილი V.5
რა იცი, რა შეგიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა ცოდნისა და უნარ–ჩვევების ხარისხის შემოწმება, კრიტიკული აზროვნებისა
და არგუმენტირებული მსჯელობის განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.11;
|
|
|
გაკვეთილი VI.1
არქიტექტურის საოცრებები
|
|
სასწავლო მიზნები:
არქიტექტურულ ნაგებობათა მრავალფეროვნების გაცნობიერება, გარემოზე დაკვირვების შედეგების
პრაქტიკულ ნამუშევრებში გადმოცემის, ნამუშევრების განხილვისას შეფასებისა და თვითშეფასების
უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.3; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი VI.2
პროფესია არქიტექტორი
|
|
სასწავლო მიზნები:
არქიტექტორის პროფესიაზე მსჯელობის, კრიტიკული აზროვნებისა და არგუმენტირებული მსჯელობის,
ჟგუფური მუშაობის შემოქმედებითობის, უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი VI.3–4
არქიტექტურული ძეგლები საქართველოში
|
|
სასწავლო მიზნები:
ქართული კულტურის ძეგლებისადმი ინტერესის გაღვივება, ინფორმაციის დამოუკიდებლად მოძიებისა
და გამოყენების, თანამშრომლობის, საპრეზენტაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.10; ს.გ. IV.11; ს.გ. IV.13.
|
|
|
გაკვეთილი VI.5
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა მიერ შეძენილი ცოდნისა და უნარების, კრიტიკული აზროვნებისა და არგუმენტირებული
მსჯელობის უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.1; ს.გ. IV.13.
|
|
|
გაკვეთილი VII.1
ძველი ეგვიპტე
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ძველი ეგვიპტის ხელოვნებაზე, არგუმენტირებული მსჯელობის,
პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.11; ს.გ. IV.13.
|
|
|
გაკვეთილი VII.2
ძველი საბერძნეთი
|
|
სასწავლო მიზნები: მოსწავლეთა
ცოდნის გაღრმავება ძველი საბერძნეთის ხელოვნებაზე, არგუმენტირებული მსჯელობის, შემოქმედებითობის,
საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.11; ს.გ. IV.13.
|
|
|
გაკვეთილი VII.3
ძველი რომი
|
|
სასწავლო მიზნები: მოსწავლეთა
ცოდნის გაღრმავება ძველი რომის ხელოვნებაზე, არქიტექტურული ნაგებობების სახეობებზე
მსჯელობის, შემოქმედებითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.1; ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი VII.4
საოცარი აღმოსავლეთი
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ძველი რომის ხელოვნებაზე, არქიტექტურული ნაგებობების
სახეობებზე მსჯელობის, შემოქმედებითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.IV.11;
|
|
|
გაკვეთილი VII.5–6
პროექტი მოგზაურობა წარსულში
|
|
სასწავლო მიზნები:
მასალის დამოუკიდებლად მოძიებისა და შემოქმედებითად გამოყენების, საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4 ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი VII.7
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა მიერ შეძენილი ცოდნისა და უნარების, კრიტიკული აზროვნებისა და არგუმენტირებული
მსჯელობის უნარ–ჩვევის განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.11; ს.გ. IV.13.
|
|
|
გაკვეთილი VIII.1
ძველი და ახალი თეატრი
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ძველი რომის ხელოვნებაზე, მსჯელობის, შემოქმედებითობის,
საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7.
|
|
|
გაკვეთილი VIII.2
თოჯინების თეატრი
|
|
სასწავლო მიზნები:
მასალების დამოუკიდებლად მოძიებისა და შემოქმედებითად გამოყენების, პრაქტიკული და
საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6.
|
|
|
გაკვეთილი VIII.3
თატრალური სამოსი
|
|
სასწავლო მიზნები:
თეატრის მხატვრის საქმიანობის გაცნობა, საკუთარი ჩანაფიქრისადმი შემოქმედებითი მიდგომის,
საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი VIII.4–6
შემოქმედებითი კონკურსი
|
|
სასწავლო მიზნები:
თეატრის მხატვრის საქმიანობის გაცნობა, შემოქმედებითი და საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ.
IV.5; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7.
|
|
|
გაკვეთილი VIII. 7
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა მიერ შეძენილი ცოდნისა და უნარ–ჩვევების, კრიტიკული აზროვნებისა და არგუმენტირებული
მსჯელობის უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.11; ს.გ. IV.13.
|
|
|
გაკვეთილი IX.1
ადამიანები და ნივთები
|
|
სასწავლო მიზნები:
დეკორატიულ– გამოყენებით ხელოვნების ნიმუშებზე მსჯელობის, განსხვავებული მასალების
შემოქმედებითად გამოყენების უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი IX.2
პროფესია დიზაინერი
|
|
სასწავლო მიზნები:
დიზაინის პროფესიის სპეციფიკის გაცნობა, გამოყენებითი ხელოვნების ნიმუშებზე მსჯელობის,
განსხვავებული მასალების შემოქმედებითად გამოყენების უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.2; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.7; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.11.
|
|
|
გაკვეთილი IX.3
ნახატებით მოთხრობილი ამბები
|
|
სასწავლო მიზნები:
ერთობლივი ნამუშევრის შექმნისას შემოქმედებითობის, საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ.
IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7;
|
|
|
გაკვეთილი IX.4–5 შემოქმედებითი კონკურსი
|
|
სასწავლო მიზნები:
ერთობლივი ნამუშევრის შექმნისას შემოქმედებითობის, საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ.
IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7.
|
|
|
გაკვეთილი IX.6
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები:
ერთობლივი ნამუშევრის შექმნისას შემოქმედებითობის, საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.5; ს.გ. IV.6; ს.გ.
IV.6; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7.
|
|
|
გაკვეთილი X. გიწვევთ სახელოსნოში
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა შემოქმედებითობის, საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.4; ს.გ. IV.6; ს.გ. IV.6; ს.გ.
IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7; ს.გ. IV.7;
|
|
No comments:
Post a Comment