I კლასი
სახვითი
და გამოყენებითი ხელოვნება
სტანდარტი
წლის ბოლოს მისაღწევი
შედეგები მიმართულებების
მიხედვით
შემოქმედებითობისა და პრაქტიკული
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
კომუნიკაცია
და ინტერპრეტაცია
|
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
|
გ.I.1. მოსწავლეს
შეუძლია გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ერთი ან რამდენიმე ძირითადი ელემენტი და პრინციპი ნამუშევრის შექმნისას.
ს.გ.I.2. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის
შექმნისას.
ს.გ.I.3. მოსწავლე აკვირდება გარემოში სხვადასხვა ფერს და ფორმას და შეუძლია დაკვირვების შედეგის
ასახვა ნამუშევარში.
ს.გ.I.4 .
მოსწავლეს შეუძლია
ნამუშევრების შექმნა შთაბეჭდილებებისა
და წარმოსახვის მეშვეობით.
ს.გ.I.5. მოსწავლეს შეუძლია მარტივი შრომითი საქმიანობის ელემენტარული უნარ-ჩვევების გამომჟღავნება.
ს.გ.I.6. მოსწავლეს შეუძლია მუშაობა ინდივიდუალურად
და სხვებთან ერთად.
|
ს.გ.I.7.
მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები, გამოთქვას აზრი საკუთარ და თანაკლასელთა ნაშრომებზე.
ს.გ.I.8.
მოსწავლე პატივს სცემს საკუთარ და სხვის ნამუშევარს.
ს.გ.I.9. მოსწავლე მონაწილეობს სხვადასხვა
სახის ღონისძიებაში.
ს.გ.I.10. მოსწავლე იცნობს ელემენტარულ ტერმინებს და შეუძლია მათი გამოყენება.
|
ს.გ.I.11.
მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ერთმანეთისგან ხელოვნების
ზოგიერთი დარგი და ჟანრი და
დააკავშიროს ისინი ყოველდღიურ
ცხოვრებასთან.
ს.გ.I.12. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ხელოვნების
ნაწარმოების შინაარსი საკუთარ გამოცდილებასთან.
|
თემატური გეგმა- I კლასი
I კლასის ხელოვნების სახელმძღვანელოში მოცემული თემების რაოდენობა მთლიან
წელზე არის 54.
I სემესტრში 15 სასწავლო კვირაა და ტარდება ხელოვნებაში –28 გაკვეთილი, ხოლო მე–2 სემესტრში
21 სასწავლო კვირაა, გაკვეთილი– 39;
თარიღი
|
გაკვეთილის
სახელწოდება
|
საათების
რაოდენობა
|
მიზნები და შედეგები
|
შენიშვნა
|
||
|
1
ჩვენ გვიყვარს ხატვა
|
|
სასწავლო მიზნები:
სახატავი მასალების გაცნობა და გამოყენება, საკუთარ ნამუშევარზე მსჯელობის, შთაბეჭილების
გაზიარებისა და სხვების(მასწავლებლის თანაკლასელების) მოსმენის უნარჩვევების გამოვლენა.
შედეგის კოდი:
ს.გ.1.2; ს.გ. 1.7; ს.გ. 1.7; ს.გ. 1. 7; ს.გ. 1. 8.
|
|
||
|
2
ჯადოსნური ხაზი
|
|
სასწავლო მიზნები:
ხაზის სახეობების გაცნობა(სწორი, ტალღოვანი, ტეხილი, წყვეტილი), სხვადასხვა
ტიპის ხაზის შექმნა წერტილების შეერთებით, შთაბეჭდილების გაზიარების უნარის, მოტორული
ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ.1.1; ს.გ.1.6; ს.გ.1.7; ს.გ.1.7.
|
|
||
|
3
რა შეუძლია ხაზს
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა ცოდნის განმტკიცება სახვადასხვა ტიპის ხაზებზე, გამოსახულების
შექმნა წერტილების შეერთებით, შთაბეჭდილებების გაზიარების უნარის, მოტორული ჩვევების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.2; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
4
გეომეტრიული ფორმები
|
|
სასწავლო მიზნები:
გეომეტრიული ფორმების გაცნობა, მათი გამოყენებით გამოსახულების შექმნის(აპლიკაცია),
საკუთარი და ამხანაგების ნამუშევრებზე მსჯელობის, ჯგუფური მუშაობის უნარ–ჩვევების
განვითარება განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.3; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
5
ორნამენტი
|
|
სასწავლო მიზნები:
ორნამენტის რაობის გაცნობა, მარტივი ორნამენტის შექმნის, პრაქტიკული
მუშაობისა და საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
6
უცნაური ნახატები
|
|
სასწავლო მიზნები:
სახვითი ხელოვნების ელემენტების შემოქმედებითად გამოყენების, პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების გამოვლენა–განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1;ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.10.
|
|
||
|
7
ვხატავთ პლასტილინით
|
|
სასწავლო მიზნები:
ძერწვის მოტორული ჩვევების შემოქმედებითობის, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარების
გამოვლენა.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
8
ფერადი სამყარო
|
|
სასწავლო მიზნები:
გარესამყაროში არსებული ფერების აღქმის, მათზე დაკვირვებისა და საკუთარ ნამუშევრებში
გამოყენების, სურათის ფორმატის შერჩევის, საკუთარი ჩანაფიქრის გადმოცემის უნარ–ჩვევების
გამოვლენა–განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.2; ს.გ. I.3; ს.გ. I.4; ს.გ. I.6.
|
|
||
|
9
ძირითადი ფერები
|
|
სასწავლო მიზნები:
გარესამყაროში არსებული ფერების აღქმის, მათზე დაკვირვებისა და საკუთარ ნამუშევრებში
გამოყენების უნარის განვითარება, მოსწავლეებისათვის ძირითადი ფერების გაცნობა, საკუთარ
ნამუშევრებში გამოყენების უნარის განვითარება, საკუთარ/სხვის ნამუშევარებზე მსჯელობის
უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
10
შედგენილი ფერები
|
|
სასწავლო მიზნები:
გარესამყაროს ფერებზე დაკვირვების უნარის განვითარება, შედგენილი ფერების
გაცნობა, მათი მიღებისა და საკუთარი ნამუშევრებში გამოყენების, შემოქმედებითობის
უნარების განვითარება, პრაქტიკული უნარ–ჩვევების, საკუთარ–სხვის ნამუშევრებზე მსჯელობის
უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
11
წყალქვეშა სამყარო
|
|
სასწავლო მიზნები:
გარესამყაროში არსებული ფერების აღქმისა და მათზე დაკვირვების, დასახელებისა და საკუთარ
ნამუშევრებში გამოყენების უნარის განვითარება, საკუთარ/სხვის ნამუშევრებზე მსჯელობის
უნარის განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.10.
|
|
||
|
12
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა მიერ შეძენილი ცოდნის, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარების გამოვლენა.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7;ს.გ.
I.7
ს.გ. I.10.
|
|
||
|
13
პეიზაჟი
|
|
სასწავლო მიზნები:
ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების, წელიწადის დროებზე მსჯელობის უნარის
განვითარება, ნამუშევრისათვის ფორმატის შერჩევის, საკუთარ/სხვის ნამუშევრებზე მსჯელობის
უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.1; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.7; ს.გ. I.12.
|
|
||
|
14
ნატურმორტი
|
|
სასწავლო მიზნები: ბუნებასა
და გარემოზე დაკვირვების, წელიწადის დროებზე მსჯელობის უნარის განვითარება, ნამუშევრისთვის
ფორმატის შერჩევის, საკუთარ/სხვის ნამუშევრებზე მსჯელობის განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.3; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
15
შემოდგომის ხე
|
|
სასწავლო მიზნები:
ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების, წელიწადის დროებზე სჯელობის უნარის განვითარება,
ნამუშევრისათვის ფორმატის შერჩევის, საკუთარ/სხვის ნამუშევრებზე მსჯელობის უნარების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.3; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.8;
ს.გ. I.12.
|
|
||
|
16
გასეირნება ტყეში
|
|
სასწავლო მიზნები:
ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების, წელიწადის დროებზე მსჯელობის უნარის
განვითარება, პრაქტიკული უნარ–ჩვევების, საკუთარ/სხვის ნამუშევრებზე მსჯელობის უნარების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.3; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ.
I.7.
|
|
||
|
17
ტყის ბინადრები
|
|
სასწავლო მიზნები:
გარემოზე დაკვირვების შედეგების ნამუშევარში ადეკვატურად ასახვის, შემოქმედებითობის,
საკუთარ/სხვის ნამუშევრებზე მსჯელობის უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.3; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7;
ს.გ. I.12.
|
|
||
|
18
ვძერწავთ ცხოველებს
|
|
სასწავლო მიზნები:
გარემოზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის, ძერწვის უნარ–ჩვევების, მასალის
შემოქმედებითად გამოყენების უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.3; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.12.
|
|
||
|
19
ზამთარი
|
|
სასწავლო მიზნები:
ბუნებაზე დაკვირვების შედეგად მიღებული შთაბეჭდილებების გადმოცემის,
ნამუშევრისათვის მასალისა და ტექნიკის შერჩევისა
და გამოყენების, საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.2; ს.გ. I.3; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ.
I.6; ს.გ. I.7;
ს.გ. I.7; ს.გ. I.10; ს.გ. I.10; ს.გ. I.12.
|
|
||
|
20
საახალწლო ნაძვის ხე
|
|
სასწავლო მიზნები:
სხვადასხვა მასალითა და ტექნიკით ნამუშევრის, შემოქმედებითობის, პრაქტიკული
და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.10.
|
|
||
|
21
თოვლი მოსულა
|
|
სასწავლო მიზნები:
კონტურის ცნების გაცნობა, ხელის კონტურული გამოსახულების შექმნის, დეკორატიული
მოტივების შერჩევა–გამოყენების უნარების გამოვლენა–განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.10.
|
|
||
|
22
ნაძვისხის სათამაშოები
|
|
სასწავლო მიზნები:
გეომეტრიული ფორმების გამოყენებით დეკორატიული გამოსახულების შექმნის
უნარის, აპლიკაციის ტექნიკის ფლობის, საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ.
I.7; ს.გ. I.7;
ს.გ. I.10.
|
|
||
|
23
გიწვევთ ტკბილეულზე
|
|
სასწავლო მიზნები:
ძერწვის პრაქტიკული უნარის, შემოქმედებითობის, საკომუნიკაციო უნარჩვევების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.8;
ს.გ. I.10.
|
|
||
|
24
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა მიერ შეძენილი ცოდნის, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების
გამოვლენა.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.6; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.9; ს.გ.
I.10; ს.გ.
I.10.
|
|
||
|
25
საკლასო გამოფენა
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეთა მიერ შეძენილი ცოდნის, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარების
გამოვლენა.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.9; ს.გ. I.10; ს.გ.
I.10.
|
|
||
|
26
,, იყო და არა იყო რა...“
|
|
სასწავლო მიზნები:
ლიტერატურულ ნაწარმოებებზე შთაბეჭდილებების გაზიარების, წარმოსახვითი
პერსონაჟების შექმნის უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.4; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.11; ს.გ.
I.12.
|
|
||
|
27
ჩვენ გვიყვარს თეატრი
|
|
სასწავლო მიზნები:
წარმოსახვის, შემოქმედებითობის, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.7; ს.გ.
I.11.
|
|
||
|
28
ჯადოსნური ეკრანი
|
|
სასწავლო მიზნები:
საკუთარი შთაბეჭდილებების გაზიარებისა და ნამუშევარში გადმოცემის, ნამუშევარზე
მსჯელობის, შეფასებისა და თვითშეფასების უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.4; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
29
ცირკი
|
|
სასწავლო მიზნები: საკუთარი შთაბეჭდილებების გაზიარებისა და ნამუშევარში
გადმოცემის, პრაქტიკული მუშაობის უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
30
პორტრეტი
|
|
სასწავლო მიზნები:
პორტერეტის ცნების გაცნობა, შესაბამის ნიმუშებზე მსჯელობის, მარტივი პორტრეტის შექმნისა
და მასზე საუბრის უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.10.
|
|
||
|
31
დახატული ამბები
|
|
სასწავლო მიზნები:
ხელოვნების ნიმუშებში სიუჟეტის ამოცნობის, შინაარსზე მსჯელობის, მიღებული შთაბეჭდილებების
ნამუშევარში ასახვის, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების გამოვლენა–განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.10; ს.გ. I.12.
|
|
||
|
32
ჩემი ქალაქი
|
|
სასწავლო მიზნები:
გეომეტრიული ფორმების გამოყენებით ნამუშევრის შექმნის, შემოქმედებითობის, აპლიკაციის
ხერხის გამოყენების, საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
33
ტრანსპორტი
|
|
სასწავლო მიზნები:
გარემოზე მიღებული დაკვირვების შედეგად მიღებული შთაბეჭდილებების ასახვა ნამუშევარში,
შემოქმედებითობის, საკომუნიკაციო უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.3; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
34
,, ყაყაჩოსა სიწითლითა....“
|
|
სასწავლო მიზნები:
ბუნებაზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობისა და ნამუშევარში ასახვის, შემოქმედებითობის,
აპლიკაციის ტექნიკის ფლობის უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.10; ს.გ. I.12; ს.გ. I.12.
|
|
||
|
35
ნაირფერი ყვავილები
|
|
სასწავლო მიზნები:
ბუნებაზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის, პრაქტიკული უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ.
I.5; ს.გ. I.5;
ს.გ. I.6; ს.გ.
I.7; ს.გ. I.7;
ს.გ. I.10; ს.გ.
I.10.
|
|
||
|
36
,, მზეო, მზეო ცხრათვალა....“
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოზაიკის ტექნიკის გაცნობა და სათანადო პრაქტიკული უნარ–ჩვევების გამომუშავება, შემოქმედებითობის,
საკუთარ და სხვების ნამუშევერებზე აზრის გამოთქმის უნარ–ჩვევების განვითარბა.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
37
აყვავებული ხე
|
|
სასწავლო მიზნები:
ბუნებაზე დაკვირვების შედეგების ნამუშევარში ასახვის, სამუშაო მასალის საკუთარი ჩანაფიქრის
შესაბამისად არჩევისა და გამოყენების, პრაქტიკული საქმიანობისა და საკომუნიკაციო
უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.7;
ს.გ. I.10; ს.გ. I.10.
|
|
||
|
38
საჩუქარი დედას
|
|
სასწავლო მიზნები:
შემოქმედებითობის, ნამუშევარში სხვადასხვა ტექნიკის გამოყენების, საპრეზენტაციო უნარ–ჩვევების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.7;
ს.გ. I.10; ს.გ. I.10.
|
|
||
|
39
ია
|
|
სასწავლო მიზნები:
მასალის შემოქმედებითად გამოყენების, საკუთარი და ამხანაგების ნამუშევრების შეფასების
უნარ–ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.10; ს.გ.
I.10.
|
|
||
|
40
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსავლის მიერ მასალის ათვისების ხარისხისა და გამომუშავებული უნარ– ჩვევების შემოწმება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.3; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.10; ს.გ. I.10; ს.გ.
I.11;
ს.გ. I.11; ს.გ. I.12; ს.გ. I.12; ს.გ. I.12.
|
|
||
|
41
ფრინველები
|
|
სასწავლო მიზნები:
ბუნებაზე დაკვირვების, სხვადასხვა ტექნიკის საშუალებით ნამუშევარის შექმნის უნარის
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.2; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ.
I.7;
ს.გ. I.7; ს.გ. I.12.
|
|
||
|
42
ახლოვდება ზაფხული
|
|
სასწავლო მიზნები:
ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის, პრაქტიკული უნარ–ჩვევების,
საკუთარ და სახვის ნამუშევრებზე აზრის გამოთქმისა და შეფასების უნარ– ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.10.
|
|
||
|
43
მხიარული მატარებელი
|
|
სასწავლო მიზნები:
გეომეტრიული ფორმებით გამოსახულების შექმნის, შემოქმედებითობის, პრაქტიკული და საკომუნიკაციო
უნარ– ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.3; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.7; ს.გ.
I.10; ს.გ. I.10.
|
|
||
|
44
წელიწადის დრონი
|
|
სასწავლო მიზნები:
წელიწადის თითოეული დროისათვის დამახასიათებელი თავისებურებებზე
მსჯელობის, ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების შედეგების პრაქტიკასი გამოყენების,
საპრეზენტაციო უნარების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.3; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7;
ს.გ. I.10;
ს.გ. I.12.
|
|
||
|
45
ვხატავთ თითებით
|
|
სასწავლო მიზნები:
ფერით მუშაობის უნარის, განსხვავებული ხერხით ჩანაფიქრის განხორციელების, შემოქმედებითობის,
საპრეზენტაციო უნარ– ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
46
სახალისო გაკვეთილი
|
|
სასწავლო მიზნები:
ქაღალდის პლასტიკური შესაძლებლობების შემოქმედებითად გამოყენების, ფანტაზიის, საკომუნიკაციო
უნარ– ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
47
ვისაუბროთ ხელოვნებაზე
|
|
სასწავლო მიზნები:
ხელოვნების დარგების გაცნობა, თითოეული დარგისათვის დამახასიათებელი ძირითადი ნიშნების
გაცნობიერება, ხელოვნების დარგებთან დაკავშირებული შთაბეჭდილებების ნამუშევარში გადმოცემის
უნარ– ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.10; ს.გ. I.12; ს.გ. I.12; ს.გ. I.12.
|
|
||
|
48
წავიდეთ ექსკურსიაზე
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსწავლეების დაინტერესება კულტურული მემკვიდრეობით, დაკვირვებულობის, შთაბეჭდილებების ნამუშევარში ასახვის, პრაქტიკული უნარ– ჩვევების
განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.3; ს.გ. I.4; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ.
I.9; ს.გ. I.10; ს.გ. I.11.
|
|
||
|
49–50
ჩვენი სახელოსნო
|
|
სასწავლო მიზნები:
მრავალფეროვანი მასალითა და განსხვავებული ხერხებით ნამუშევრის შექმნის, შემოქმედებითობის,
საპრეზენტაციო უნარ– ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.1; ს.გ. I.2; ს.გ. I.2; ს.გ. I.2; ს.გ. I.4; ს.გ. I.5 ; ს.გ.
I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.8; ს.გ. I.10; ს.გ. I.10.
|
|
||
|
51
ვემზადებით გამოფენისათვის
|
|
სასწავლო მიზნები:
ჩანაფიქრის განხორციელებისადმი შემოქმედებითი მიდგომის, ფანტაზიის საკომუნიკაციო
უნარ– ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7;
|
|
||
|
52– 53
რა ვიცით, რა შეგვიძლია
|
|
სასწავლო მიზნები:
აპლიკაციის ტექნიკის ფლობის, შემოქმედებითობის, საკომუნიკაციო უნარ– ჩვევების განვითარება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.2; ს.გ. I.5; ს.გ. I.5; ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7.
|
|
||
|
54
საკლასო გამოფენა
|
|
სასწავლო მიზნები:
მოსავლეთა მიერ სასწავლო მასალის ათვისების ხარისხისა და შეძენილი უნარ–ჩვევების
შემოწმება.
შედეგის კოდი:
ს.გ. I.6; ს.გ. I.7; ს.გ. I.7; ს.გ. I.10.
|
|
No comments:
Post a Comment