ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
თარიღი: 15.01.2018
საგანი:
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
მასწავლებლის სახელი, გვარი: თინათინ აფრიდონიძე
გრძელვადიანი მიზანი (წლიური ან სემესტრული)
|
ს.გ. VII.7. მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები და
მიღებულ ცოდნაზე დაყრდნობით გამოთქვას და დაასაბუთოს საკუთარი აზრი ხელოვნების
ნაწარმოების შესახებ.
ს.გ.VII.8. მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის თვითგამოხატვის და კომუნიკაციის საშუალება.
|
მოკლევადიანი მიზანი (ერთი
მოკლევადიანი მიზანი განისაზღვრება 4-6 კვირის ვადით, სასწავლო წლის მანძილზე სსსმ
მოსწავლისთვის შედგენილი უნდა იყოს 6-7 მოკლევადიანი მიზანი)
|
|
● საუბროს
მსგავსებასა და განსხვავებაზე საკუთარ და სხვების ნამუშევრებში.
● ჯგუფური
ნამუშევრების წარდგენისას საუბრობს იმ მიზნებსა და ამოცანებზე, რომლებიც ჯგუფს
ქონდა დასახული.
● საუბრობს ხელოვნების ნაწარმოებით
აღძრულ პირველ შთაბეჭდილებებზე და განმარტავს, რამ გამოიწვია ეს ემოცია.(
სიუჟეტმა, ფერმა, ფიგურებმა და სხვა).
● აფასებს
ხელოვნების ნაწარმოებს (საკუთარ ცოდნაზე დაყრდნობით).
● მსჯელობს რა გაიგო ამა თუ იმ კულტურის
შესახებ, ხელოვნების ნიმუშების გაცნობით.
|
|
ჩამოწერეთ
მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ
შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე
|
რესურსი
|
|
|
1
|
მოსწავლეს ვაწვდით სხვადასხვა ნახატს, რომ შეძლოს
ფერების შეხამება, გაფერადება და გააკეთოს შესრულებული ნამუშევრის პრეზენტაცია
მასწავლებლის დახმარებით.
|
წიგნი, რვეული, ფანქარი, ფლომასტერიდასაძერწიმასალა.
|
|
2
|
შეძლოს ჩაერთოს ჯგუფურ მუშაობაში და გამოხატოს თავისი აზრი.
|
წიგნი, რვეული, ფანქარი, ფლომასტერიდასაძერწიმასალა.
|
|
3
|
მასწავლებლის მიერ მიწოდებული თვალსაჩინოება
შეძლოს აღიქვას, განმარტოს და გამოხატოს ემოცია.
|
წიგნი,
რვეული, ფანქარი, ფლომასტერიდასაძერწიმასალა.
|
|
4
|
შეძლოს
ჩაერთოს ჯგუფურ მუშაობაში, გამოხატოს თავისი აზრი და დაიცვას თავისი არგუმენტებით.
|
წიგნი,
რვეული, ფანქარი, ფლომასტერიდასაძერწიმასალა.
|
No comments:
Post a Comment